Pages

Monday 12 December 2016

Rahsia Amazon Terbongkar?


Betulkah Buat Duit Di Amazon Begitu Sukar ?



“Ketahui Teknik Rahsia Membuat Duit Dengan Amazon Secara Automatik Walaupun Anda Tidak Pernah Mempunyai Sebarang Pengalaman Sebelum Ini”



Dari: Ebook Media Publishing
Tarikh: Selasa, Disember 13, 2016.
RE: Rahsia Mudah Jana Wang Amazon



Sahabat sekalian,
Nama saya Mohd Shamsuriyadi. Saya merupakan seorang blogger dan juga seorang penulis buku yang menfokuskan bidang pemasaran di internet. Kajian kes ini merupakan antara eksperimen terbaru yang saya lakukan untuk mencari dan menguji kaedah terbaik dan termudah untuk memasarkan pelbagai produk di internet.



Dari blog saya berjaya menghasilkan sebuah buku fizikal terbitan PTS yang bertajuk ”Blog+Google Adsense=Duit”. Dan yang terbaru Internet + Produk Digital = Duit.




Buku "Blog+Google Adsense=Duit" dan Internet + Produk Digital = Duit Tulisan Saya



Ia adalah satu perjalanan yang penuh cabaran. Di dalam study case ini saya akan menunjukkan kaedah sebenar yang saya lakukan sehingga mendapat komisen sehingga $300 sebulan secara AUTOMATIK. Ia sesuai untuk sesiapa sahaja walaupun anda tidak pernah menjual apa apa di internet sebelum ini. Kos yang digunakan juga terhad kepada USD300 sepanjang 6 bulan kajian.


Bagi mereka yang masih asing dengan Amazon. Ia bukanlah hutan Amazon yang berada di Brazil. Ia adalah kedai online terbesar didunia. Ia merupakan laman e-dagang terbesar dunia dengan pendapatan berbillion dollar setahun. Berita baiknya, mereka membenarkan orang ramai menjadi agen jualan produk mereka. Program ini dinama Amazon Associates.


Anda Boleh Menjadi Agen Pemasaran Amazon Secara PERCUMA dan Menerima Komisyen Bermula Dari 4% Sehingga Kepada 10%!

Kadar komisen ini berbeza mengikut produk yang dijual di Amazon. Apa yang perlu anda dilakukan ialah membangunkan laman web affiliate dan membawa pelawat ke laman Amazon menerusi link affiliate yang diberikan. Segala urusan lain seperti penghantaran akan diuruskan oleh Amazon.


Saya merangka modul dalam kajian kes ini untuk disuaikan kepada mereka yang benar benar berminat untuk membangunkan perniagaan produk fizikal di internet. Yang paling seronok, anda tidak perlu menguruskan apa apa.



Ia semudah A-B-C

Ya. Saya mengkaji pelbagai teknik yang digunakan oleh affiliate amazon yang berjaya dalam membangunkan kedai online yang boleh menjual. Ia merupakan teknik yang tidak mungkin anda pelajari walaupun daripada Mat Salleh di luar sana. Ia adalah eksperimen saya sendiri.Ia adalah penemuan saya sendiri.

Apa yang perlu anda lakukan?


A Analisa dan mengkaji produk
B – Bangunkan laman laman automatik
C – Cari Orang Untuk melakukan pemasaran untuk anda

Work Smart, Not Work Hard.



Itu sahaja. Ia tidak sukar seperti yang anda gambarkan. Ianya berjalan automatik. Ia sememangnya sesuai untuk orang seperti saya yang sibuk dengan pelbagai kerja lain. Saya yakin ia juga sesuai untuk anda yang ingin mencari pendapatan pasif dengan cara yang lebih mudah dan tidak memeningkan kepala.

Dengan Kaedah ini, anda:

Tidak perlu pening kepala untuk menulis review
Tidak perlu bersusah payah untuk mempromosi
Tidak perlu pening kepala untuk membangunkan laman store
Tidak perlu menguruskan penghantaran produk
Tidak perlu tahu benda terlalu teknikal




Dalam kajian kes ini, saya akan menunjukkan bagaimana untuk anda mengeksploitasi kedai online terbesar di dunia iaitu Amazon.com untuk memberikan duit USD kepada anda. Saya mengambil jalan sukar untuk membuat kajian dan eksperimen untuk mencari jalan terbaik untuk semua orang.

Anda akan menerima komisen dari 4% sehingga 10% daripada jualan yang anda berjaya lakukan di Amazon. Contohnya produk yang berharga USD100.00 yang berjaya anda jual akan memberikan anda komisen sekurang kurangnya USD4.00. Komisen ini akan meningkat jika anda berjaya menjual lebih banyak produk.




Kadar Komisen Berdasarkan Prestasi dan Produk



Apa yang perlu anda buat…


Tunggu cek Amazon sampai ke rumah
Bersama dengan keluarga
Nikmati pendapatan pasif secara automatic

Dan banyak lagi.



Saya telah melakukan banyak try & error yang panjang. Anda tidak perlu melalui proses yang saya seperti saya kerana saya mendedahkan teknik yang betul dan terbukti berkesan sehingga menghasilkan komisen sebegini.

Anda boleh bermula sebaik sahaja mendapat pakej ini.






Ia kini berfungsi secara automatik tanpa perlu pengawasan daripada saya pun. Inilah apa yang saya inginkan. Duit secara automatik diberikan kepada saya. Amazon kini memaksa saya menerima cek daripada mereka setiap bulan hasil daripada usaha yang tidak seberapa sebelum ini.


Rezeki jangan ditolak. Jika Amazon nak memberikan saya duit, jadi saya menerimanya dengan suka hati. Sekurang kurang ia cukup untuk perbelanjaan anak yang bakal kami terima tidak lama lagi. Lebihannya boleh disimpan untuk masa depan anak-anak.




Kenapa Perlu Bersusah Payah Sedangkan Ada Kaedah Yang Mudah Dan Berkesan!


Apa yang saya tunjukkan adalah kajian kes sebenar dan terbukti berkesan. Saya juga seperti kebanyakan daripada anda semua yang mengalami masalah untuk menulis artikel dalam Bahasa Inggeris. Jika membaca, saya memang tiada masalah. Masalah utama ialah untuk menulis review artikel untuk laman affiliate Amazon.

Ramai yang tersungkur di situ. Bukan senang menulis artikel dalam Bahasa Inggeris. Jika dalam Bahasa Malaysia, mungkin kita masih boleh melakukannya. Jika saya, pasti tungang-langang ayat yang saya gunakan. Ops..Kantoi..


Dan masalah lain yang terbesar adalah sikap MALAS.




Namun, Saya Temui Penyelesaian Bagi Masalah Ini… Ia Adalah… Autoblog!


Autoblog adalah singkatan bagi "automatic blogging" dimana blog yang dibangunkan akan dikemaskini secara automatik tanpa kita menulisnya. Di pasaran terdapat banyak produk dan perisian yang menawarkan perkhidmatan autoblog. Namun, tidak semuanya memberikan kesan yang baik dan berkesan.

Berikut adalah antara perisian yang ada di pasaran yang berkeupayaan membangunkan autoblog.





Perisian manakah yang terbaik?


Ini akan didedahkan dalam study case ini. Walaupun tidak berkesempatan menguji kesemua plugin ini, namun saya telah membuat analisis dan juga mendapatkan feedback daripada pengguna plugin berkenaan.




Dengan Ini, Saya Memperkenalkan...
Buat Duit Dengan Amazon Cara Automatik: Study Case Sebenar Buat Duit Dengan Amazon





Ia adalah study case sebenar yang saya lakukan untuk mencipta pendapatan pasif selama setengah tahun. Ia bukan satu masa yang singkat.



Kenapa dedahkannya?

Ya. Saya memang boleh menyimpan teknik ini untuk saya seorang. Namun, saya rasakan bahawa kek yang ada cukup besar. Ada baiknya jika lebih ramai rakyat Malaysia boleh mendapat komisen daripada Amazon seperti saya.

Ilmu yang baik jika disampaikan dan diamalkan oleh ramai orang adalah lebih baik daripada ilmu yang disimpan untuk diri sendiri. Ia adalah pelaburan untuk akhirat juga. Ia sememangnya apa yang saya lakukan sejak dulu lagi.

Hasil jualan ini, ia boleh digunakan untuk membiayai eksperimen saya pada masa akan datang. Untuk membuat kajian dan belajar, kita perlukan wang. Jadi ia adalah win-win situation diantara kita. Ada banyak lagi peluang untuk kita berkongsi ilmu dan juga berusaha untuk menambah pendapatan kita.







Modul #1 - Motivasi Usahawan Amazon


 

WAA


 

Dalam modul 1 ini, saya akan membincangkan berkenaan dengan motivasi yang perlu ada bagi seorang usahawan affiliate Amazon.

  • Mencari Sumber Impirasi

  • Mengekalkan Motivasi

  • Strategi Penting dan Mindset


PERHATIAN! Memandangkan anda sudah berada di halaman ini, maka saya ingin berikan anda akses ke Modul 1 ini secara PERCUMA!




 







Modul #2 - Video Panduan Asas Pembangunan Laman Affiliate Amazon


 

WAA


 

Pada modul 2 ini, anda akan diberikan 33 Video Pembangunan Store Produk Amazon. Ia penuh dengan informasi untuk mereka yang tiada basic langsung.

 

Anda akan belajar tentang:




  • Pengenalan Program Affiliate Amazon & Proses Pendaftaran Sebagai Agen Affiliate

  • Bagaimana Untuk Membuat Pemilihan Kategori Produk Yang Menguntungkan

  • Bagaimana Untuk Memilih Produk Yang Baik Dan Berpotensi Untuk Terjual

  • Bagaimana Untuk Membuat Pemilihan Nama Domain Yang Bernilai Tinggi

  • Bagaimana Untuk Melakukan Pemasangan Sistem Wordpress

  • Melaksanakan Konfigurasi Asas Wordpress

  • Pemasangan dan Konfigurasi Plugin Utama Yang Akan Membantu Web Affiliate Amazon Anda

  • Mengemaskini Halaman Dan Paparan Laman Web Affiliate Amazon Anda

  • Bagaimana Untuk Menghasilkan Review Produk Amazon Ke Dalam Post Wordpress

  • Bagaimana Untuk Mendapatkan dan Memasukkan Link Affiliate Amazon Pada Web Anda

  • Bagaimana Untuk Memasukkan Gambar Berkaitan Produk Pada Web Anda

  • Bagaimana Untuk Memasukkan Video Dari YouTube ke Web Anda

  • Bagaimana Untuk Menggunakan Widget Pengiklanan Yang Disediakan Oleh Pihak Amazon

  • Tips - Tips Tambahan Untuk Meningkatkan Potensi Web Affiliate Amazon Anda

  • Perkara - Perkara Penting Yang WAJIB Diberi Perhatian Dalam Memasarkan Produk Amazon


 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Rahsia Azon
]


 







Modul #3 - Kajian Keyword "Killer" Pasti Jadi


 

WAA


 

Di modul 3 ini, anda akan ditunjukkan kaedah yang saya gunakan untuk memilih produk dan niche bagi pembangunan autoblog.

  • Proses - proses pemilihan produk yang berpotensi untuk senang terjual.

  • Bagaimana untuk mengatasi pesaing dan mengelakkan pesaing.

  • Trik untuk memahami produk yang terbaik untuk autoblog.

  • Tips utama dalam membuat pemilihan produk yang terbaik dikalangan yang terbaik.


 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Rahsia Azon
]


 







Modul #4 - Alatan Untuk Jana Wang Automatik Di Amazon


 

WAA


 

Pada modul 4 ini, saya akan berkongsikan kepada anda tentang alatan atau tools yang diperlukan dalam membangunkan autoblog. Ia adalah alatan yang digunakan dalam study case ini.

 

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #5 - Theme Dan Plugin Settings


 

WAA


 

Pada modul 5 ini saya akan menunjukkan bagaimana melakukan setting pada Theme dan juga Plugin yang digunakan dalam study case ini.

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #6 - Study Case 1


 

WAA


 

Dalam modul 6 ini, saya menunjukkan study case laman web paling "convert" dan memberikan hasil paling lumayan. Ia termasuk kaedah pemasaran yang digunakan dalam memastikan komisen kekal di tangan kita.

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #7 - Study Case Extra


 

WAA


 

Menerusi modul 7 ini, saya akan membongkarkan kesemua laman web yang dibangunkan dalam eksperimen termasuk prestasi jualan yang dilakukan oleh laman web berkenaan. Ia juga membincangkan kesilapan yang dilakukan kepada laman web berkenaan.

 

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #8 - Strategi Outsource Terhebat Dan Terbaik


 

WAA


 

Pada modul 8 ini, kita akan membincangkan strategi outsource yang boleh anda lakukan. Ia juga akan membincangkan beberapa isu berkenaan outsource ini termasuk risiko dan juga saranan terbaik.

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #9 - Isu Penting Dalam Amazon Yang Perlu Anda Tahu


 

WAA


 

Pada modul 9 ini, saya akan berkongsikan kepada anda tentang isu-isu penting yang perlu anda tahu tentang Amazon. Perkara ini tidak dibincangkan dalam mana mana panduan lain.

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 







Modul #10 - Kesilapan Yang Perlu Anda Elakkan


 

WAA


 

Dalam modul 10 ini, saya akan berkongsikan kesilapan yang saya lakukan dan perlu anda elakkan daripada mengulangi. Jadikan kesilapan ini sebagai satu pedoman kepada anda bagi mengelakkan kerugian dalam membangunkan autoblog.

 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Modul Pakej Rahsia Azon
]


 




Inilah modul yang akan dapat menerusi Pakej Rahsia Azon ini. Ia sangat penting sebelum anda membangunkan Autoblog Amazon yang benar-benar memberikan hasil kepada pelaburan anda. Dengan kesemua modul ini, ia bolehkan anda merancang dan membangunkan autoblog anda dengan lebih baik dan menguntungkan.


Jadi, jangan bertangguh lagi sekiranya anda benar - benar berhasrat untuk menjana pendapatan menerusi program affiliate Amazon dan menerusi "kemahiran" yang bakal anda perolehi.




Jadi Berapakah Kosnya Untuk Memiliki Pakej Tutorial Lengkap Membangunkan Laman Web Affiliate Amazon Ini?




Harga Yang Ingin Ditawarkan Untuk Pakej Rahsia Azon Ini Adalah...



Kos Sebenar:




RM300.00 ?



Kos Anda Hari Ini Adalah:




RM120.00 Sahaja!



(PENTING! Harga tawaran ini boleh dinaikkan pada bila - bila masa sahaja tanpa sebarang notis!)


 

Ya, dengan tawaran harga yang istimewa ini, anda boleh memiliki Rahsia Buat Duit Amazon Secara Automatik pada hari ini juga dan mula untuk menguasai kemahiran penting dalam menjalankan perniagaan menerusi internet.

 

Malah bukan itu sahaja, untuk memudahkan segala aktiviti pemasaran produk Amazon anda kelak, saya turut menawarkan 2 Bonus Eksklusif yang bernilai RM60.00

 

Bonus Eksklusif Istimewa Plugin WP Bernilai RM60.00 Diberi PERCUMA Untuk Anda!


 

Dapatkan Pakej Tutorial Web Affiliate Amazon Pada Hari Ini Dan Anda Akan Menerima DUA (2) WP Plugin Khas Yang Akan Memudahkan Dan Membantu Segala Aktiviti Pemasaran Bagi Produk - Produk Amazon Anda!


 

Dibawah ini adalah merupakan Plugin yang dibangunkan eksklusif untuk sistem Wordpress. Plugin ini akan memudahkan segala aktiviti pemasaran produk Amazon anda dan juga mampu meningkatkan potensi jualan terhadap produk yang dipasarkan di laman web anda.

 



Bonus Eksklusif 1 - WP Plugin
Amazon Affiliate Link Generator


 

WAA


 

WP Plugin Amazon Affiliate Link Generator (AALG) adalah merupakan plugin Wordpress yang eksklusif (premium) yang dijual dipasaran internet dan tidak dapat diperolehi dari direktori plugin Wordpress.

 

Plugin ini berfungsi untuk memudahkan anda memperolehi link affiliate bagi produk - produk Amazon yang ingin anda promosikan.

 

Plugin ini akan menghasilkan link affiliate dalam bentuk "teks" yang boleh dimasukkan ke dalam artikel review anda.

 

Malah plugin ini turut berfungsi dapat memudahkan anda untuk mendapatkan gambar produk Amazon tanpa perlu untuk anda "copy" dan "paste" dari laman web Amazon.

 

Sekiranya anda tidak menggunakan plugin ini, tugas anda akan menjadi leceh kerana terpaksa membuang masa beberapa minit untuk menghasilkan link affiliate anda secara manual iaitu anda terpaksa "edit" link produk yang terlibat dan perlu memasukkan kod - kod tertentu supaya ia akan menjadi link affiliate anda.

 

Sebaliknya jika ada menggunakan plugin ini, proses yang memakan masa beberapa minit dapat disingkatkan kepada beberapa saat sahaja!

 

Harga Jualan Sebenar: RM30.00


Untuk Anda Hari Ini: PERCUMA!


 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Tawaran Pakej Rahsia Azon
]


 

(Bonus ini berpotensi untuk ditarik balik status Percuma pada bila - bila masa!)






 



Bonus Eksklusif 2 - WP Plugin
Amazon Discount Finder


 

WAA


 

WP Plugin Discount Finder Amazon (DFA) adalah merupakan plugin Wordpress yang eksklusif (premium) yang dijual dipasaran internet dan tidak dapat diperolehi dari direktori plugin Wordpress.

 

Plugin ini dapat memberikan pilihan kepada pelawat web anda untuk mencari diskaun untuk mana - mana produk Amazon yang dijual pada web Amazon.

 

WAA


 

Dengan menawarkan fungsi ini pada laman web affiliate Amazon yang anda bangunkan, anda bukan sahaja berpotensi untuk mendapat hasil jualan daripada produk yang anda promosikan, malah anda juga berpotensi untuk menghasilkan jualan untuk lain - lain produk yang ada di Amazon TANPA melakukan sebarang promosi terhadap produk tersebut!

 

Hal ini adalah kerana plugin ini akan memasukkan ID Affiliate anda untuk setiap "carian" diskaun yang dibuat oleh pelawat web anda. Dengan cara ini, anda akan tetap menerima komisyen walaupun pelawat mengambil keputusan untuk membeli produk yang lain selain daripada apa yang anda pasarkan di laman web.

 

Harga Jualan Sebenar: RM30.00


Untuk Anda Hari Ini: PERCUMA!


 

[ Klik Sini Untuk Mendapatkan Keseluruhan
Tawaran Pakej Rahsia Azon
]


 

(Bonus ini berpotensi untuk ditarik balik status Percuma pada bila - bila masa!)






 

Apa pandangan pembeli pakej eksklusif ini?


 

















Testimoni Pelanggan





Tuan Shamsuriyadi adalah merupakan seorang usahawan internet yang telah lama saya kenali (secara online) dimana saya tahu bahawa beliau mempunyai banyak "rahsia" tentang taktik jana wang di internet.

 

Memandangkan Pakej RahsiaAzon adalah merupakan produk yang beliau bangunkan hasil daripada "case study" beliau menerusi program affiliate Amazon selama 6 BULAN, maka saya mengambil kesempatan ini untuk mengorek rahsia buat duit beliau dengan Amazon.

Secara jujurnya, saya juga turut melakukan pemasaran affiliate Amazon dan saya ingin mengorek rahsia beliau untuk menambah baik strategi pemasaran saya.

 

Dalam pakej ini, Tuan Shamsuriyadi membongkarkan hampir KESEMUA laman web affiliate Amazon beliau yang memberikan sumber "pendapatan" pasif.

 

Modul yang paling menarik bagi saya dalam Case Study ini adalah:

 

Modul 3: Dimana dalam Modul ini Tuan Shamsuriyadi membongkarkan "trik" yang beliau laksanakan untuk memperolehi "idea" promosi produk Amazon yang memberikan keuntungan kepada beliau.

 

Modul 6 & 7: Dimana pada modul ini, saya dapat melihat "real case study" yang dijalankan oleh Tuan Shamsuriyadi yang membawa pulangan kepada beliau. Modul ini sebenarnya yang paling berharga kerana kita (saya dan anda) boleh ikut "strategi" yang dilaksanakan oleh Tuan Shamsuriyadi kerana ia telahpun dibuktikan berkesan!

 

Pakej RahsiaAzon.com adalah merupakan produk yang amat berkualiti kerana ia dihasilkan berdasarkan daripada pengalaman dan "real case study" yang dijalankan selama tempoh 6 bulan oleh Tuan Shamsuriyadi.

 

Jadi saya percaya bahawa sesiapapun yang mendapatkan Pakej ini, PASTI akan BERUNTUNG kerana dapat melihat "blueprint strategi buat duit" Tuan Shamsuriyadi yang boleh kita ikut secara "bulat - bulat".

 

Walaubagaimanapun, izinkan saya memberi amaran bahawa, ANDA PERLU ADA sedikit MODAL untuk melaksanakan apa yang disediakan di dalam Pakej RahsiaAzon ini. JIKA anda mampu untuk mengeluarkan sekurang - kurangnya RM300 SELEPAS mendapatkan pakej ini (untuk beli hosting, domain, alatan promosi), maka saya amat menggalakkan anda memiliki pakej ini. Jika tidak, maka anda perlu kumpul modal untuk melaksanakan pemasaran affiliate Amazon.

 

Untuk buat duit di Amazon, ia akan mengambil sedikit masa. Jadi pastikan anda turut mempunyai "kesabaran". :)

 

Sekiranya anda memiliki kedua - dua kriteria diatas, maka jangan teragak - agak lagi untuk mendapatkan RahsiaAzon.

 

Ikhlas,

Amirol Zolkifli
www.eBisnes.com/rm10


 






 
Pelbagai modul dan bonus yang telah saya sediakan KHAS buat anda dalam Pakej Rahsia Buat Duit Secara Automatik ini. Saya ingin MEMBANTU anda untuk membangunkan empayar perniagaan internet yang anda idam - idamkan bermula daripada saat ini.

 

Sekarang hanya tinggal "tindakan" daripada pihak anda sahaja...

Persoalannya sekarang... Adakah anda mahu memulakan langkah membangunkan empayar perniagaan internet anda bermula dari hari ini? Jika YA jawapan anda, maka...

 

Dapatkan Kesemua Tawaran Diatas Segera Sebelum Ianya Ditutup Dan Ditarik Balik Pada Bila - Bila Masa Tanpa Sebarang Notis!



Dapatkan











Dapatkan Akses Download Pakej Ini Sekarang!...





Ya! Saya berminat untuk memiliki pakej ini sekarang...


 

Saya mengerti dan memahami bahawa dengan memiliki Pakej Panduan Buat Duit Amazon Secara Automatik ini, saya akan menerima perkara - perkara berikut:

  • Maklumat akses muat turun "DOWNLOAD" produk yang akan dikirimkan ke email saya.

  • Kesemua Rahsia Azon.

  • Bonus - bonus tambahan (jika ada)

  • Saya faham bahawa saya akan menerima pakej ini dalam bentuk download,bukan secara bercetak.


Tempah Sekarang!






PERHATIAN: Produk ini adalah merupakan produk digital yang akan dikirimkan akses muat turun (download) ke alamat email anda.


 

Jika anda ingin menjana pendapatan menerusi program affiliate Amazon ATAU ingin memiliki kemahiran membangunkan laman web, maka dapatkan Pakej istimewa ini pada hari ini juga!



Lebih segera anda mengambil tindakan, maka lebih cepat impian anda akan tercapai.



Salam Usahawan



Mohd Shamsuriyadi
BA (Hons) IT (UUM)
Founder Ebook Media Publishing



P.S - Jika anda ingin mengikuti kursus membina laman web atau mengupah orang lain untuk membangunkan laman web buat pihak anda, maka anda kebiasaannya akan dikenakan caj sekitar RM300.00 dan keatas.Itupun belum tentu hasilnya.Dapatkan sekarang!

 

P.P.S - Jadi jimatkan wang anda dan dapatkan Pakej Rahsia Azon ini sekarang juga untuk anda mula mempelajari selok - belok membangunkan laman web affiliate Amazon dan seterusnya menjana pendapatan daripadanya...

No comments:

Post a Comment