Pages

Monday 12 December 2016

Affiliate Marketing Dengan Adwords



Wahai rakan IM bijaksana, saya ada satu trick mudah buat duit online...


Adakah Kamu Tahu Bahawa Kamu BOLEH Buat DUIT 11 Kali Ganda Dari Apa Yang Kamu Laburkan? Dan Ianya Umpama Mempunyai Mesin Jana Wang Tanpa Henti Di Rumah Kamu Sendiri!


Akhirnya, Mesin Cetak Wang Sudah Boleh Di Pasang Di Rumah kamu Sekarang! Ianya Semudah A-B-C


83%-90% Orang GAGAL Dengan Buat Duit Affiliate Serta Dalam Pemasaran Google Adwords TETAPI Kamu Saya Jamin Adalah Di Dalam 10% Kelompok Yang Benar Buat Duit Dengannya!


Pernah Kamu Terfikir Bahawa Dengan RM60++ Boleh Datangkan Hasil Sehingga RM900.00? Ya, Ianya Beberapa Skrol Di Bawah:)


Kamu Fikir GURU Affiliate Kamu Menggunakan Cara Marketing Yang Mereka Ajarkan? - Saya Jamin Mereka GUNA 20% Sahaja Tetapi Hanya Praktikkan Missing Module Ini!


Bagaimana Seorang Yang BUKAN Otai Affiliate Memanipulasikan Google Adwords Dan Menjana WANG BESAR Dari Affiliate! Semuanya Bermula Dihadapan PC Beliau Beberapa Tahun Lalu...


Saya tahu kamu tak mudah terpedaya dengan HYPE dan kata-kata manis yang berada di luar sana malah juga yang sedang berada di depan mata kamu sekarang tetapi apa yang bakal saya tunjukkan kamu sebentar lagi adalah satu hasil kajian saya terhadap satu perkara biasa yang bertukar menjadi PENDAPATAN LUAR BIASA saya. Apa yang perlu kamu lakukan sekarang adalah meluangkan masa 5 minit untuk mendengar cerita saya buat duit online ini. Setuju?


Saya dengar kamu kata "SETUJU!", Jom Mula!


Tetapi sebelum itu saya nak bagi kamu something special!


Modul Seni Memilih Produk Affiliate


eMail address:

First Name:

Berikan Saya!


Daripada: Mohd Shamsuriyadi

Tarikh: Selasa, Disember 13, 2016.

RE: Seni Adwords


Affiliate Marketer Sekalian,


Sebelum kita pergi dengan lebih lanjut saya ingin bertanya pada kamu beberapa soalan sikit.


Soalan1: Adakah kamu dah berjaya hasilkan ebook atau produk digital dan kaya dengan hasil jualannya?


Dah Kaya   Belum lagi lah...


Soalan2: Adakah kamu dah dapat cek BESAR setiap bulan dari aktiviti blog?


  Ada!   Hampeh


Soalan3: Boring dengan cubaan menarik trafik ke laman web kamu? Tak boleh blah dengan kerja-kerja SEO dan sebagainya yang diajar GURU Internet Marketing?


  Saya OK! lagi   Saya dah muak!


Soalan4: Dah cuba buat affiliate tetapi hasilnya masih kurang memberansangkan?


  Ya, betul   Saya dah dapat banyak income dari program affiliate!


Baiklah jika hasil soalan-soalan saya tadi menampakkan jawapan negatif, hari ini saya akan cuba berikan satu jawapan yang postitif pula... mungkin ini adalah jawapan yang kamu cari dan sesuai untuk kamu!




Dan yang penting kita tak perlu buat...


KOTAK MERAH


Tak perlu- Perniagaan Ebook.


Tak perlu- SEO tarik pengunjung laman.


Tak perlu- Buat pemasaran artikel.


Tak perlu- Beli domain dan buat website pun!


Tak perlu- Bersusah payah kumpul list emel dan berharap orang akan terus membeli apabila kamu blast emel promosi.


Tak perlu- Berblogging


Tak perlu- Pemasaran Affiliate


Dan seperti yang kamu lihat kesemua aktiviti jana wang online diatas termasuk di dalam KOTAK MERAH buat duit online CARA SUSAH bagi saya.


Mungkin kamu sedikit keliru kerana itulah yang diajar-ajar oleh sifu-sifu Internet Marketer sekarang...


Secara jujur saya katakan dengan perkara diatas memang boleh buat duit tetapi ianya lambat dan leceh...


Ini adalah gambaran sebenar cara buat duit sebegitu...


Perniagaan Ebook: Ya, saya pasti kamu dah pernah terbaca orang buat duit sehingga RM120,000.00 hanya dengan hasilkan ebook dan jual di Internet. Tetapi tahukah kamu ianya memerlukan kerja keras mengumpul bahan kandungan dan yang penting kerajinan dan motivasi yang tinggi untuk menyiapkan ebook tersebut? Tambahan lagi strategi dan persediaan bahan pemasaran yang agak mahal dan susah? Melainkan kamu seorang yang ada masa selepas balik kerja dan bermotivasi tinggi saya syorkan cara ini sesuai buat kamu... kalau tak guna cara yang nak saya ceritakan nanti.


Teknik SEO : Membeli buku-buku dan ebook SEO, bertukar link dan buat sebanyak mungkin backlink di serata pelusuk Internet amat membosankan. Tidak kamu sedar yang ianya hanya mainan Google?


Berblogging : Membina satu blog dan berharap beratus orang pengunjung sehari datang dan klik pada iklan yang kamu letak di blog adalah seperti menanti bulan jatuh ke riba. Saya tahu buat duit dengan blog nampak cool tetapi jika kamu bukan 100% berjiwa penulis diari baik lupakan kerana blog kamu akan bertahan 2 bulan sahaja dan kemudiannya terus berhabuk di Internet. Jadi adakah duit akan terus hadir dari blog kamu?


Affiliate : Apabila sebut sahaja affiliate, benda pertama yang kamu perlu ada adalah list emel prospek yang panjang berjela... kalau boleh 10k keatas. Kalau tak kamu dah tiada cara lain nak promosi dengan berkesan dan membuatkan prospek membeli produk yang kamu promosikan dalam emel tersebut. DAN satu lagi masalah adalah bagaimana nak kumpul list sebanyak tu? Ouchh... saya tak larat nak terang dan hadapi dengan sabar!


Sebenarnya saya tak menafikan kemampuan cara-cara di atas dalam memberikan pendapatan yang lumayan dari Internet cuma ianya lambat dan perlu usahakan dengan rajin! Malahan kamu perlu habiskan beberapa bulan masa kamu dengan hanya tidur 3-4 jam sehari untuk secepat mungkin jana pendapatan dari nya...


Saya tahu kerana saya adalah sepenuh masa sara hidup dengan Internet dan sudah pasti saya dah mencuba kesemua benda tersebut sebelum kamu...


DAN seperti biasa saya juga dah berhabis banyak dan rugi dalam bentuk masa, duit dan pelbagai lagi sebelum boleh selesa dengan pendapatan online saya...


Ini cerita pengalaman saya.. kamu harus ingat pengalaman adalah guru terbaik...


Pada awal penglibatan saya dalam perniagaan internet bermula pada awal 2006,terlalu banyak kesilapan yang saya lakukan sehinggakan mengalami kerugian pada awalnya.Saya sangka, mengunakan adwords sangat mudah dan saya tidak perlu belajar daripada sesiapa.


Saya ikut sahaja apa yang Google sarankan. Tetapi kenapa pula kos adwords makin banyak tapi untungnya ciput sahaja? Malah ada tahap saya mengalami kerugian beratus dollars kerana terlalu mengikut kata-kata dan saranan Google.


Apabila tengok caj yang dikenakan yang dikenakan mencecah ratusan dollar. Ia seolah olah seperti seketul batu dibaling tepat ke kepala..Dush...Saya tersedar...Saya silap selama ini...


Saya mula mengkaji dan membeli banyak panduan berkenaan Adwords di pasaran. Ada yang cakap begini, ada yang cakap begitu. Semua teknik mereka gunakan saya uji. Ada diantaranya langsung tidak berkesan dan ada yang berkesan. Setelah mengkajinya selama beberapa tahun, saya berjaya menguasai pelbagai teknik penting dalam Adwords yang benar-benar berkesan dan memberikan impak yang maksimum kepada perniagaan.


Google Adwords merupakan kaedah paling berkesan untuk mendapatkan pelawat yang spesifik dengan produk kamu. Contohnya apabila seseorang mencari maklumat tentang "cara buat duit di internet". Maka Google akan menyenaraikan keputusan cariannya.


Iklan Adwords akan terselit diantara keputusan carian tersebut seperti gambarajah dibawah.



DAN sekarang kamu dah dengar susah payah saya sebelum ini. Ingat buat duit online dan menjadi kaya serta hidup dengan mewah darinya adalah mitos #1 perniagaan dan pemasaran Internet.


Kamu harus tahu tentang itu...


TETAPI pada hari ini bagaimana kalau saya tawarkan short cut, tiada teknik pemasaran yang meletihkan sehingga lewat malam...?


Kesemuanya dari satu sistem jana wang online yang saya ilhamkan dari kajian dan pengalaman saya...


Nak tak?


Saya akan bocorkan satu teknik buat duit online cara malas ( lebih kuranglah ) yang saya praktikkan selama ini jika saya dengar kamu kata...


Sham, Saya Mahu Tahu Teknik Tersebut!


Baiklah, saya dapat rasakan semangat kamu tu...! Terima kasih!


Ok ianya bermula begini...


Apabila saya terlibat dalam bidang buat duit online ini selama beberapa tahun, saya dapati kesemua cara buat duit online tersebut memerlukan kerja keras, analisis, bersengkang mata siang malam, dan paling menyedihkan ianya SUSAH dan tiada magik untuk menukarkannya menjadi sebuah perniagaan atau plan yang betul-betul boleh memberi saya pendapatan yang lumayan tanpa perlu saya berusaha bersungguh-sungguh...


Bunyi macam saya malas gila bukan?


Sebenarnya di dalam perniagaan Internet atau apa pun sistem jana duit online, apa yang kita mahu sebenarnya adalah kebebasan tanpa perlu kerja teruk dan penat tetapi ada imcome masyuk. Saya rasa itu juga adalah alasan kamu menceburi bidang buat duit online ini, betul tak?


Jadi bila saya dah masuk bidang buat duit online ni saya rasa sebenarnya ianya sama susah dan meletihkan seperti kerja makan gaji di pejabat...


Cuma ianya boleh dilakukan dari rumah tanpa perlu keluar pergi pejabat ke apa ke...


DAN jika saya makan gaji kalau saya malas ada bos yang akan marahkan, "Sham, kau buat kerja cepat!"


TETAPI kalau saya buat duit online ni saya perlu jadi rajin tanpa perlu dipaksa buat kerja..


Kerana apa?


Kerana kalau saya malas, saya takdelah income bulan tu...


Jadi saya berfikir siang dan malam mencari apakah cara yang boleh saya jadikan sebagai mesin cetak wang saya sendiri tanpa perlu saya bersusah payah... saya nak yang lumayan dan automatik boleh bagi duit dalam akaun saya...


Akhirnya saya dah berjaya menemui satu caranya...


Ianya adalah...


Sham, Kamu Pasti Bergurau! Tengok Balik Kotak Merah. Tengok Last Sekali, Tak Perlu Pemasaran Affiliate!


Are You Joking With Me?


Wow! Marahnya kamu???


Sebenarnya saya tak berguraulah... Serius, ianya adalah affiliate!


DAN pemasaran affiliate yang ada dalam kotak merah tu pemasaran affiliate cara lama dan cara long cut!


TETAPI apa yang bakal saya ajar kamu ni cara baru, cara short cut!


DAN sekali lagi saya tekankan ianya




Tak perlu list,

Tak perlu website

Dan kamu tak perlu nak minta bantuan JV dengan orang lain pun...

Semuanya kamu boleh buat dengan sendiri... dan yang TERBAIK tanpa perlu blast emel pun!


 


Menarik bukan?



"Baiklah Sham, Tunjukkan Saya Bagaimana Teknik Affiliate 'Short Cut' Kamu?"



Sebenarnya apabila saya mencari apa cara paling mudah untuk jana wang online saya teringat dua benda iaitu Affiliate dan Google Adwords.


#1 Affiliate: Senang dan lumayan. Tak perlu buat produk tapi boleh dapat komisen sehingga 70%


#2 Google Adwords: Cara paling mudah jana trafik berduyun-duyun untuk klik link affiliate kamu!



"Apa? Sekali lagi nak main-main ke Sham? Kalau setakat Google Adwords semua orang pun tahu!"



Eh, bila masa pula saya nak main-main? serius saya tak main-main.. Oh ya, macam yang kamu kata, memang ramai yang tahu apakah itu Google Adwords tetapi ramai yang tahu sahaja dan tidak mengetahui lebih lanjut dengan detail. Kalau setakat tahu untuk beriklan membuta tuli tanpa ada tekniknya baik jangan kata tahu tentang Google Adwords...


Mungkin kamu juga tahu tentang Google Adwords tetapi saya ada satu soalan untuk kamu...


"Sudah Berapa Banyak Yang Kamu Untung Dari Pengiklanan Google Adwords? "




Tetapi saya rasa soalan tersebut tak kena pada kamu ketika ini.. soalan yang sepatutnya adalah...


"Sudah Berapa Banyak Yang Kamu RUGI Dari Pengiklanan Google Adwords? "




Yup dan itulah soalan yang sesuai untuk rata-rata orang ketika ini.


Untuk beriklan dengan Google Adwords memerlukan beberapa pengetahuan yang lebih detail supaya kamu tak rugi dengan kos pengiklanan yang dikenakan. Saya dah bertahun-tahun mengkaji selok-belok dan trick-trick untuk memanipulasikan Google Adwords ini... dan apabila saya dah mantap dengan selok belok Google Adwords ini maka saya gabungkan dengan produk affiliate terbaik maka terhasilah pendapatan seperti ini... (lihat id 82 )



Dan kamu rasa berapa banyak yang saya belanjakan pada Google Adwords untuk dapat jualan sebanyak RM14,440 itu?


Jujur saya katakan saya keluarkan modal hanya sebanyak RM301.03 sahaja!


Sekali lagi, RM301 jer pun!



Ia adalah keputusan cabaran Affiliate Rujukan Penguasa Kastam W41 pada bulan September 2014.


Tambah lagi best apabila saya tak perlu blast emel, kumpul list, susah payah buat SEO dan macam-macam lagi seperti yang GURU Internet kamu suruh buat... malahan...



Ianya Keuntungan Berganda-ganda



Dan itulah satu rahsia yang saya simpan bagaimana saya hanya keluarkan belanja yang sedikit sahaja untuk jana keuntungan yang berganda . Tidak seperti orang lain yang berhabis beratus ringgit tetapi tak dapat hasil.


Tetapi kenapa saya nampak kamu berkerut dahi tu?


Oh, kamu sedikit blur tentang Google Adwords?


Baiklah jika kamu belum mengetahui tentang Google Adwords, secara asasnya Google Adwords adalah satu tempat kamu iklankan di Internet. Ia merupakan kaedah paling berkesan untuk mendapatkan pelawat yang spesifik dengan tujuan kamu.


Contohnya apabila kamu mengiklankan tentang 'produk buat duit di Interne't dan apabila seseorang mencari maklumat tentang "cara buat duit di internet". Maka Google akan menyenaraikan keputusan cariannya "bersama iklan kamu tadi"!


Iklan Adwords akan terselit diantara keputusan carian tersebut seperti gambarajah dibawah.




(Keputusan Carian "cara buat duit di internet")




Sham, Mengapa Mesti Google Adwords Dan Bukan Pengiklanan Yang Lain?



Sebabnya mudah. Google Adwords sangat tertumpu kepada katakunci sasaran yang kamu pilih semasa kamu setup iklan kamu nanti. Kamu boleh mensasarkan iklan pada carian katakunci yang kamu mahukan. Paling menguntungkan tentang Google Adwords, kamu hanya akan dicaj hanya jika pelawat klik pada iklan kamu . Jika tiada klik, kamu tidak akan dicaj!


Dengan Google Adwords kamu boleh sasarkan apa sahaja katakunci yang kamu mahukan. Sebab itulah ia merupakan salah satu kaedah pengiklanan yang paling cepat dan berkesan di Internet. Tetapi kalau nak PPC lain pun boleh juga. Nanti saya tunjukkan!




Baiklah mungkin kamu masih tak nampak macam mana flow nya...


Ini adalah jalan mudahnya, cuba fikirkan...


Kamu ada satu produk dari program affiliate berharga RM50.00 yang ingin kamu promosikan. Ingat, ini promosi tanpa sebarang list! Dan kemudian owner produk menawarkan komisen sebanyak RM25.00 dari setiap hasil jualan.


Kemudian apa yang perlu kamu fikirkan adalah berapa banyak yang kamu sanggup untuk peruntukkan untuk modal pengiklanan di Google Adwords.




Andai kata kamu pilih sebanyak RM150 untuk iklan dengan Google Adwords, dengan modal sebanyak itu insyaAllah kamu boleh mendapat 1000 orang pelawat yang betul betul berminat dengan produk yang kamu promosikan.


Ia bukan sembarangan pelawat kerana mereka adalah golongan yang sangat berminat dengan produk tersebut. Malah peluang untuk mereka menjadi pelanggan juga sangat tinggi.


Ingat tak tentang keyword yang kita target tadi? Keyword tersebut adalah hasil carian mereka. Maknanya mereka sedang mencari dan memerlukan maklumat atau pun produk mengenai carian mereka tadi.


Jadi apabila mereka mencari maklumat dengan menggunakan keyword yang kamu pilih untuk sasarkan iklan itu tadi maka secara tak langsung prospek akan terjumpa iklan kamu dan lebih tertarik untuk klik kerana ianya lebih highlight di paparan carian Google. Setelah mereka klik iklan kamu tadi, mereka baca surat jualan produk dan jika mereka berminat akhirnya mereka membeli produk affiliate yang kamu promosi dari melalui Google Adwords. Nah! kamu dah menang pada hari tersebut!


Sekarang mari kita lihat bagaimana kos Google Adwords RM150.00 itu tadi boleh berganda keuntungannya...


Dengan modal Rm150.00 kamu boleh dapat 1000 prospek berpotensi tinggi untuk membeli. Katakan 10% daripada pelawat kamu membeli produk affiliate yang bernilai RM50.00 dengan nilai komisen RM25.00. Jadi...


Tengok matematik mudah ini...


Pelawat = 1000


10% membeli = 100


Komisen ( 25 x 100 ) = RM2500




Nah! ianya untung besar bukan?


Ini lah teknik manipulasi Google Adwords VS Affiliate dan kamu boleh sasarkannya kepada apa apa katakunci yang dicari oleh pengguna Internet untuk apa jua produk affiliate yang kamu promosikan.




Sham, Macam Mana Pula Kalau Tiada Produk Affiliate Yang Power Untuk Diiklankan Di Google Adwords?




Baiklah soalan yang bagus!


Kalau takde produk affiliate yang bagus apa kita buat adalah kita cari produk affiliate yang bagus! tetapi dengan permintaan yang tinggi! Bagaimana caranya?


Mudah, dengan menggunakan satu fungsi di dalam Google Adwords juga!




(Carian berkenaan "Kerja Kosong" )


Di Malaysia sahaja, lebih dari 135,000.00 carian dibuat oleh rakyat Malaysia dengan keyword 'kerja kosong', 635,000.00. hit carian untuk keyword 'jawatan kosong' dan 135,000.00 untuk kerja kosong kerajaan. Yang lebih menariknya keyword-keyword ini kurang saingan! Ini bermaksud kamui kamu jual produk tentang kerja kosong seperti ebook cara lulus temuduga atau pun ebook kerja kerajaan maka kamu boleh menjual dengan mudah kerana kurang saingan dan prospek akan membeli dari iklan kamu kerana hanya kamu sahaja yang tawarkan produk berkenaan kerja kosong ini! Nak cari produk affliate untuk keyword ini hanya perlu search di Google dengan kata carian 'affiliate+ebook kerja kosong' dan akan keluar lah ebook-ebook berkaitan dengan niche kerjaya yang menawarkan komisen affiliate. Mudah tak?


Bayangkan kamu berjaya menjual pada 10% sahaja dari angka-angka besar tersebut lumayan kan? WOW!




Pendek kata ia boleh dilaksanakan untuk banyak produk affiliate. Sekarang kamu dah ada idea untuk kempen affiliate kamu?




Dan Berita Baik lagi Adalah Teknik Ini Juga Boleh Dilakukan Untuk Pasaran Antarabangsa! Kenapa Tak Percaya???


Double WOW!


Baiklah Sham, Saya Nak Pergi Daftar Google Adwords Dan Start Jana Duit Dari Teknik Ini. Terima Kasih Banyak Syam!


Nanti Dulu!


Sebenarnya kamu banyak lagi yang tak tahu. Kesemua di atas yang saya tunjukkan adalah secara kasar belum termasuk apa yang kamu perlu settingkan pada akaun Google Adwords kamu nanti. Takut nanti kamu jadi rugi pulak!


Dan bukan setakat itu sahaja... lihat fakta di bawah ini!



Ramai Masih Gagal Dengan Google Adwords


Banyak Orang Yang Akaun Adwords Mereka Diban


Nanti Takut Kamu Rugi Memanjang


Hampir 95% Putus Asa Dengan Adwords


Tak Kurang Juga Fobia Dengan Adwords


Dan Paling Sedih Tak Pernah Dapat Komisen Dari Teknik Affiliate VS Google Adwords Ini!



Kalau kamu tak belajar sampai khatam takut nanti kamu jadi macam di atas? Ada diantara pengiklan Adwords mengelarkannya ADWORST kerana kecewa dengan prestasi iklan mereka di Adwords. Tidak dinafikan 80% pengiklan GAGAL kerana kesilapan mereka tanpa mereka sedari.


Alamak Apa Yang Saya Nak Buat Sekarang Sham?


Sabar. Jangan GOPOH. Pelan-pelan dengar saya terangkan...


Saya baru beritahu kamu sedikit pembayang sahaja manakala selebih detailnya masih dalam simpanan peti rahsia saya lagi. Teknik yang saya ceritakan tadi masih belum lengkap kerana...


Kerana apa?


Kerana ingat tak pada awal tadi saya katakan saya mahu mesin jana wang online yang lumayan dan automatik?


Ya, saya belum beritahu kamu tentang itu lagi. Tambahan lagi teknik guna modal sedikit jana untung besar pun masih saya simpan.


Bro Sham, Please lah Bocorkan Rahsia Selanjutnya!!!


Pada mulanya saya memang nak simpan sebaik mungkin rahsia dan sistem Affiliate VS Google Adwords saya ini kerana ianya betul-betul menguntungkan saya dan memberikan saya pendapatan yang lumayan. Saya fikir lebih baik saya makan seorang sahaja daripada kecohkan perkara ini pada orang lain terutamanya kamu!


Tetapi saya pernah dengar ada frasa inggeris yang mengatakan


"The more you give, the more you get back!"


DAN juga kerana saya fikir kek rezeki ini tak akan habis jika dimakan bersama-sama dengan kamu. Malahan saya mahu bantu sesama bangsa dan agama saya juga.


Maka, saya telah bertekad akan membocorkan keseluruhan teknik buat duit yang lumayan ini kepada kamu. 100% didedahkan tanpa ada selindung!


Kamu bersedia?


Saya bawakan kepada kamu...


Ebook Seni Adwords!

Kemaskini Versi 2014



Panduan ini memang lengkap untuk bermain dengan Adwords sebab semua teknik dari memilih produk hingga menulis iklan ada diterangkan. Dibantu dengan seni jangan dan seni mengatasi masalah telah melengkapkan lagi panduan ini. Dengan Seni Adwords, harap dapat bantu aku macam mana cara nak main adword dengan selamat.



Kasimo

www.kasimo69.com



Saya baru sahaja habis menelaah ebook Seni Adwords. Apa yang boleh saya katakan ia memang perkongsian ilmu dan pengalaman yang mantap daripada saudara Shamsuriyadi dan saya amat berpuas hati sekali di atas penyampaiannya.


Tak hairanlah kalau ebook ni mengambil masa setahun untuk dihasilkankan.Dalam ebook Seni Adwords ni, ada 10 modul semuanya. Dalam setiap modul membincangkan topik-topik yang penting dan dilengkapi dengan contoh-contoh dan gambarajah bermula daripada pemilihan produk sehinggalah teknik menggunakan Adwords bagi menghasilkan jualan..Lebih terperinci lagi ebook ni mendedahkan macam mana cara;


1. Nak pilih produk yang betul (produk macam mana tu?)

2. Nak pilih landing page yang menjual (apa syaratnya?)

3. Kaji dan pilih kata kunci yang betul (pilih sasaran yang tepat)

4. Kaji pesaing adwords kamu (ada teknik "mengintai" ditunjukkan)

5. Nak tulis iklan PPC yang berkesan (ada beberapa teknik/cara dikongsi)

6. Nak "tune" akaun adwords (kalau silap tune boleh rugi wooo..)

7. Do & Don't bagi adwords (Jangan biarkan akaun kamu di banned)



Tools-tools yang penting dalam proses di atas juga

dimaklumkan.Banyak kesilapan penggunaan adwords telah diperbetulkan dan diterangkan satu persatu dalam ebook ni...


Selama ni saya tak tahu langsung tentang pantang larang dan cara betul menggunakan adwords ni....main redah jer..ikut suka hati"..janji dapat klik...dapat sales..tapi kos penggunaan adwords yang dikeluarkan agak tinggi sehingga untung pun ciput jer...nasib baik ada kupon google RM100 free masa promote produk tipsptd tempoh hari......


Selepas ni saya rasa tiada lagi masalah untuk menjadikan adwords sebagai mesin duit yang berkesan...


p/s:Awas!Kesilapan menggunakan adwords secara membuta tuli akan membawa padah


Thanks Saudara Shamsuryadi atas perkongsian hebat!




Khairul Azri

www.janausd10sehari.com



Produk Seni Adwords ini bagi saya bagus untuk mereka yang sudah pun biasa dalam penggunaan Google Adwords.


Secara jujurnya, cara pengajaran 10 modul yang padat dan ringkas ini membantu pengguna Google Adwords untuk lebih memahami cara penggunaan yang lebih berkesan dalam setiap kempen PPC yang dijalankan dan seterusnya menjana income dari produk yang diiklannkan dengan berganda-ganda dari kos pengiklanan.


Google Adwords adalah tools yang paling mudah dan berkesan untuk mempromosikan sesuatu produk sekiranya kena caranya.


Modul-modul dalam bentuk ebook ini bukan memberikan kamu terus keuntungan berlipat kali ganda ! Sebaliknya ianya hanya modul pembelajaran. Produk Seni Adwords ini yang mengandungi modul-modul yang mengajarkan step by step bagaimana menjalankan PPC kamu dengan berkesan dan menjana income darinya. Setakat ini, di pasaran Malaysia, tiada lagi panduan yang betul-betul terperinci mengenai Google Adwords. Produk ini pertama di Malaysia.


Nasihat saya jika kamu sudah dapatkan produk ini, fahamkan satu-satu dan terus praktikkan. Study perlahan-lahan. Ambil masa kamu... study... praktik.. praktik.. dan terus praktik! Ilmu tanpa praktik, kamu tak akan dapat apa-apa. Tak faham boleh email Tuan Sham. Support bagus!


Biasanya pesanan ini selalu kita baca..Nak berjaya--BELAJAR. Nak belajar--BELAJAR DARI YANG BERJAYA.




Faiz Shafie

www.tutorialnewbie.com/blog



Mengapa Ebook Seni Adwords Ini Bakal Menjadi Titik Tolak Pendapatan Online Kamu?




Ebook Seni Adwords ini adalah lain dari ebook buat duit online yang bersepah di Internet sekarang ini kerana apa yang saya bocorkan bukanlah teori semata-mata tetapi blue print langkah demi langkah untuk kamu memiliki satu sistem jana wang online secara 24/7 sepenuhnya automatik!


Antara yang bakal saya bongkarkan adalah satu teknik Set & Tinggal di mana dengan teknik ini kamu hanya settingkan iklan Google Adwords kamu hanya sekali dan tinggal selama mana kamu mahu. Yang pasti ianya boleh memberikan kamu pulangan dalam bentuk penghasilan jualan produk kamu sendiri dan juga produk promosi affiliate yang lumayan serta tak memerangkap kamu dengan kos iklan yang berlebihan


Saya yakin kamu akan sayang ebook ini kerana ianya telah memberikan kamu cara yang paling santai untuk buat duit automatik dari Internet.



Mari kita lihat kandungan Ebook Seni Adwords ini:


#1- Seni Memilih Produk


Kamu akan belajar tentang:


 Memilih Produk Affiliate Malaysia - supaya kamu boleh mengenali produk yang mendapat permintaan tinggi dan dapat beroleh komisen yang lumayan.


 Kriteria Penting Dalam Memilih Produk Affiliate - supaya kamu dapat memperolehi modal balik dan keuntungan dari hasil iklan Adwords (ROI).


 Konsep Liverage dalam Pemasaran - Taktik killer hampir maut saya di mana saya telah pejamkan mata untuk jana USD1,000.00.


 Menentukan Permintaan - Walaupun saya dah beritahu kamu tentang cara lihat permintaan dengan Google tadi tetapi ianya belum tamat disitu selagi kamu tak ___________ produk! Terdapat beberapa jenis permintaan yang bakal kamu pelajari.


 Memilih produk di Clickbank serta affiliate tempatan - Bagaimana kamu boleh mencari 'keyword emas' yang akan menekan prospek untuk membeli produk dari kedua-dua tempat di atas


Dan banyak lagi..


Kamu akan menerima modul ini secara PERCUMA dengan subcribe di borang dibawah.


#2 - Seni Memilih Laman Web Menjual


Sebagus manapun produk, jika laman web tidak mampu untuk menjual. Ia hanya sia sia. Dalam modul ini kamu akan belajar tentang:


______ dan _______ yang menentukan jualan


 Peranan dan Risiko Borang Opt In


_______ membantu pemasaran


 _______ adalah perosak jualan produk affiliate.




#3 Seni Pemasaran Pay Per Click


 Strategi PPC di Google, MSN dan di mana sahaja. Jadi kamu ada lebih banyak peluang!


 Strategi _________ Untuk Adwords


 Review Page Untuk PPC


 Bagaimana untuk alert dengan perubahan polisi Adwords. Dengan ilmu ini kamu boleh terselamat dari kerugian besar kerana melanggar polisi Adwords. Silap hari bulan boleh kena tendang terus dari Adwords!


 Masa Untuk Hentikan Kempen Adwords - supaya kamu tak rugi dan terselemat dari kos iklan berlebihan


 Bajet Adwords - Penting untuk menentukan samada berbaloi atau tidak dan sejauh mana kamu boleh jana keuntungan kelak!


#4 Seni Mengkaji Katakunci


 Kajian Katakunci 'Emas'! Hanya dapatkan kata kunci terbaik, Nah rezeki insya Allah masuk mencurah!


 Website Keyword Analysis- Untuk memudahkan kamu mengenalpasti kemampuan sesuatu laman web dalam memberikan pulangan


 Keyword Berkaitan


 Jangan Buat _________


 Action Keyword


 Negative Keyword


#5 Seni Mengkaji Pesaing

 Bagaimana Untuk Mengenalpasti Pesaing- ini adalah penting untuk kamu ketahui kerana akibat tak mengenal pesaing kos iklan yang murah bakal menjadi berkali ganda mahal kerana ada nya bid war!


 Analisa Laman Web Pesaing


 Analisa Iklan Pesaing


 Mengkaji Katakunci Pesaing


#6 Seni Menulis Ayat Iklan PPC

 Mengkaji Teknik Iklan - Pelajari teknik yang betul dan tepat dalam menulis iklan pertama kamu!


 Jenis Teknik Iklan


 Menulis Ayat Iklan


 Kaedah ________ Pesaing


#7 Seni Memilih Keyword

 Mencari Keyword Yang Tepat


 Buying Keyword


 Kaedah memasukkan keyword


 Elakkan Perkataan ___________


#8 Seni Setting Iklan

 Pentingnya Setting Iklan Yang Betul


 Search Setting


 Setting Content Apabila...


 Setting Device


#9 Seni Mengatakan JANGAN

 Jangan Buat Ini - Pantang larang yang bakal menyelamatkan kamu! ambil berat tentang ini!


 37 Produk Dilarang


 Bid War


 Google Slap


#10 Seni Menyelesaikan Masalah

 Jangan gentar dengan masalah


 Mencari penyelesaian terbaik


 Kegagalan yang mengajar kita


 Troubleshooting




Kepada Siapa Ebook Ini Paling Sesuai ?


Mudahnya Ebook Seni Adwords ini adalah diciptakan untuk semua yang ingin menjana wang online dengan santai! Macam yang saya dah cakap tadi. Tetapi satu perkara yang saya wajib beritahu kamu adalah kandungan Ebook Seni Adwords ini adalah advance dan bukanlah asas seperti ebook-ebook lain yang pernah kamu baca.


DAN tak lupa teknik yang saya bongkarkan di dalam Ebook Seni Adwords ini juga boleh digunakan untuk:


Jana komisen lumayan affiliate

Jual produk digital atau apa pun produk kamu sendiri

Mempromosikan apa-apa tawaran dan program yang kamu buat



Sham, Saya Berminatlah Tapi Boleh Tak Nak Baca Dulu Sikit?


Saya tau yang kamu masih berhati-hati dan kurang yakin kerana apa yang saya ceritakan pada kamu nampak macam too good to be true atau dalam bahasa melayunya terlalu indah untuk jadi kenyataan. Tetapi nak buat macamana memang itulah hakikatnya. Cuma apa yang perlu saya ingatkan supaya kamu jangan tamak kerana sudah terbukti pada masa lalu orang tamak selalu rugi!


Baiklah saya tiada masalah untuk berikan kamu sedikit ilmu dari Ebook Seni Adwords ini. Hanya berikan nama dan alamat emel kamu untuk saya hantarkan satu bab dari Ebook Seni Adwords ini.


Modul Seni Memilih Produk Affiliate




eMail address:

First Name:

Berikan Saya!



Baiklah, Saya Dah Berikan Kamu Satu Bab Percuma Sekarang Kamu Mesti Dengar Sini...


Sebenarnya kamu dah pun boleh buat duit dengan satu bab tersebut. Apatah lagi dengan satu Ebook Seni Adwords lengkap ini. Secara jujurnya Ebook Seni Adwords ini saya hasilkan bukanlah sehari dua lepas saya mendapat idea lalu saya jadikan ebook. Sebaliknya ia adalah padatan pengalaman saya dalam menjana pendapatan affiliate dan jualan produk sendiri melalui hasil trafik yang diperolehi dari iklan di Google Adwords.


Namun apa yang penting adalah supaya kamu tak melakukan kesilapan seperti mana yang saya lakukan semasa zaman-zaman bereksperimen dengan Google Adwords ini.


Google Adwords = Kualiti Trafik = $$$ / RM


Ya, itulah gambaran sebenar tentang keseluruhan teknik yang saya bongkarkan di dalam Ebook Seni Adwords ini. DAN sekali lagi saya katakan ianya antara cara paling mudah tetapi penuh trick untuk jana wang online. Saya harap kamu tahu bahawa saya bukan sahaja menaruhkan nama malah kredibiliti saya juga apabila tak habis-habis mengatakan teknik saya ini adalah teknik paling mudah jana wang online. Jika saya tak yakin dan Ebook Seni Adwords ini bukanlah di dalam golongan produk yang benar-benar boleh melakukannya maka saya tak berani nak musnahkan nama dan hancurkan kredibiliti saya di dalam bidang pemasaran dan perniagaan Internet selama ini yang susah payah saya bina.


DAN sekali lagi saya boleh minta kamu untuk lupakan sekejap:




Perniagaan ebook

Pemasaran artikel

Berforum

Buat blog yang tak ikhlas dengan hanya berniat untuk iklan

Kumpul list menggunung

Susah payah buat dan kaji SEO

Biarkan otai-otai kamu di luar sana teruskan dengan cara mereka yang agak leceh dan lambat itu manakala kamu mulakan dengan teknik yang boleh mendatangkan hasil dengan cepat dan lumayan! Kesemua jalan telah saya sediakan di dalam ebook yang padat mampat ini!


Ya, Sham Macam Mana Saya Nak Dapatkan Ebook Seni Adwords Yang Hebat Ini?


Secara jujur sehingga kini saya masih blur untuk letakkan harga kepada kamu. Ini kerana pada asalnya saya kedekut untuk bocorkan rahsia ini tetapi difikir-fikirkan balik tentang kebaikan yang boleh diperolehi kepada kamu maka saya lepaskan juga rahsia dan trick hebat ini.


Baiklah jika saya tanya kamu berapakah yang sanggup kamu bayar untuk satu sistem yang boleh memberikan kamu satu kenikmatan kerana wang terus masuk ke akaun kamu secara automatik 24/7 , 365 hari setahun hanya melalui iklan di Google Adwords? .


Bunyi agak HYPE tetap itu adalah kenyataannya andai kamu mengikut segala arahan dan tunjuk ajar di dalam ebook ni tanpa ada sifat tamak kerana saya takut bila kamu tengok duit dah banyak terhasil dari proven sistem ini maka kamu jadi tamak dan buat pelaburan sehingga kos pengiklanan memakan diri sendiri.


Mungkin kamu juga agak segan nak letak harga rendah bukan?


Pada mula saya nak letakkan harga yang sangat mahal tetapi akhirnya saya sedar keuntungan bukan lah semata-mata bagi jati diri saya jadi akhirnya saya dah buat keputusan!


Untuk Ebook Seni Adwords ini saya ingin tawarkan pada kamu dengan harga rendah yang istimewa khas untuk hari ini dengan hanya...


RM9,990.00


RM990.00




RM90.00 sahaja


Ya, hanya RM90.00 sahaja dan terhad untuk pembelian kamu hari ini. Saya tahu itu adalah harga di dalam kemampuan kamu yang paling tak fair ( tak fair pada saya) dengan apa yang bakal kamu perolehi dari Ebook Seni Adwords ini. RM90.00 dibandingkan dengan pendapatan yang bakal kamu jana? Saya yakin nanti paling busuk pun kamu boleh dapat 5 kali ganda dari RM90.00 yang kamu keluarkan hari ini.




RM90.00 ketika ini jika kamu bandingkan dengan aktiviti jalan-jalan hujung minggu kamu ke Mid Valley atau mana-mana shopping complex adalah tiada makna. Saya yakin kamu mesti belanja lebih dari RM90.00 bukan? Jadi saya tahu kamu pandai menentukan mana yang lebih baik dan lebih afdal untuk dilaburkan dengan rm90.00 kamu tu. Samada RM90 kamu pergi ke Ebook Seni Adwords ini ataupun hilang lesap tanpa dikesan...




Baiklah kamu masih ragu-ragu, mahu saya tambah lagi tawaran saya?




Tawaran TERBAIK Khas Untuk Kamu Hari Ini, Jaminan Pulangan Wang Dan BONUS Hebat!


bonus

Bimbingan dan Khidmat Nasihat


Inilah yang membezakan kamu membeli ebook ini. Kamu akan dibimbing untuk memulakan pengiklanan dengan Google Adwords dan menyelesaikan segala masalah kamu dengan iklan. Jadi kamu tak perlu risau kamu stuck dalam masalah. Terus sahaja shoot saya dengan masalah tersebut!


Khidmat ini hanya menerusi email, 24 jam sehari.




FREE

Kemaskini PERCUMA Seumur Hidup


Kamu layak untuk menerima kemaskini Ebook Seni Adwords secara percuma dari masa ke semasa. Kamu tidak perlu bayar lagi andaikata saya keluarkan versi yang baharu. Walaupun 10 tahun dari sekarang pun.




guarantee

Jaminan 100% Tanpa Risiko Untuk kamu!


Saya berani jamin bahawa kamu akan berjaya dalam menghasilkan iklan yang berkesan jika kamu mencuba apa yang saya sampaikan dalam Ebook Seni Adwords ini. Andai kata ianya tak sama macam yang saya katakan, biar saya yang transfer balik setiap sen yang kamu keluarkan untuk Ebook ini. Saya tanggung semua risiko kamu!





Encik Shamsuriyadi pada mulanya saya sangkakan yang cara nak gunakan google adword ni mudah saja,segala maklumat boleh kita google kat internet sahaja cuma sedikit yang mungkin kita tidak tahu.


Selepas saya baca ebook ni persepsi saya berubah, sangat banyak benda yang saya rasa ramai orang tidak tahu. Berhari hari saya membacanya terutamanya asas adword banyak benda yang encik dh cover yang patut saya tahu itupun . (nak kena ulang baca). Pada saya tak rugi beli ebook ni untuk mengelakan saya kerugian pada masa depan. Infomasinya sangat banyak maksud saya (over deliver).


Terang dh sikit mata saya dengan perniagaan internet rupanya ada jalan pintas yang memerlukan modal yang sedikit untuk mendapatkan keuntungangan dalam perniagaan ini.



Azmi Mohamad



Saya berterima kasih kepada saudara Shamsuriyadi kerana berjaya menghasilkan ebook seni Adwords, saya sudah lama mencari ebook berkaitan Adwords dalam bahasa melayu kerana kebanyakkan ebook berkaitan adwords adalah dalam bahasa inggeris.


Ebook ini cukup sesuai untuk orang yang dah lama menceburi Adwords dan juga orang yang baru menceburi Adwords. Dengan ebook ini kita dapat menjimat masa, kerana segala-galanya sudah diterangkan dalam ebook. Apa yang perlu adalah action sahaja.


Antara part yang paling saya suka adalah Seni Mengkaji Pesaing, saya tidak pernah terfikir begitu mudahnya kita dapat melihat apa yang pesaing kita lakukan dalam teknik pemasaran mereka. Dengan akhir kata saya beri 5 bintang kepada Seni Adwords.




Zulhilmi Ahmad

www.zulhilmiahmad.com




Kenapa RM90.00 Kamu Itu Wajib Dilaburkan Pada Ebook Seni Adwords Sekarang Ini Juga!




 Jika sebelum ini kamu dah beli banyak ebook, DVD dan bermacam jenis panduan atau maklumat 'rahsia' yang tak langsung rahsia sebenarnya maka pembelian terakhir kamu tempohari adalah benar-benar terakhir. Ini kerana kamu beli Ebook Seni Adwords ini sekarang kamu akan dapati ianya berbeza dengan produk make money online di luar sana dan kamu mungkin tak perlu cari lagi panduan jana wang online lain lagi! Kali ini kamu menembak dengan tepat! - Dapatkan Sekarang


 Kamu masih ingat bagaimana saya letakkan kesemua yang guru Internet kamu ajarkan kedalam kotak merah saya? Iaitu kotak buat duit online cara susah? Ingat lagikan? Baiklah apa yang bakal kamu perolehi selepas habis baca ebook Seni Adwords ini adalah pengalaman baharu buat duit online yang lebih cepat dan mudah! - Mulakan 'short-cut' kejayaan kamu sekarang


 Buat duit online adalah cool tapi lagi cool jika ianya boleh dibiarkan jalan sendiri! - Rebut mesin jana wang online kamu secepat mungkin!


 Memang ramai yang tahu gunakan Google Adwords tetapi 80% dari mereka rugi besar kerana tak tahu nak setting pada akaun dan iklan mereka. Tetapi kamu pula boleh terselamat dari kerugian besat ini dengan modul di dalam ebook Seni Adwords ini. Serius ia adalah penentu kegagalan pelaburan kamu. - Elakkan kerugian besar menimpa diri kamu!


 Di dalam ebook ini ada saya sertakan satu teknik 'set & tinggal'. Ianya umpama menunggu sahaja hasil tangkapan yang lumayan. - Cuba teknik tersebut sekarang juga!


 Jangan lepaskan tawaran bonus dan jaminan saya. Ini kerana susah untuk kamu dapatkan bantuan support 24/7 seperti ini dari lain-lain otai IM. Tambahan lagi dengan jaminan 100% pulangan wang yang saya jamin kamu tak akan rasa nak tebus langsung kerana berpuas hati 110% dengan ebook ini. - Cuba tanpa sebarang risiko sekarang!


 Sebenarnya kamu tak perlukan alasan-alasan di atas untuk menyakinkan bahawa kamu perlu buat tindakan hari ini. Cukup saya beritahu sistem yang ditunjukkan di dalam ebook Seni Adwords ini bakal memberikan kamu 3 perkara iaitu pendapatan lumayan - masa yang lebih banyak untuk diluangkan bersama insan tersayang serta freedom on everything you want!. - Dapatkan kebebasan!




Akhirnya tidak susah untuk kamu membuat keputusan lagi.. saya nak tanya sikit...


Soalan1: Adakah kamu mahu mesin cetak wang online ada di rumah kamu sekarang yang bila-bila masa kamu boleh ON dan OFF kan?


  Mahu!   Tak


Soalan2: Adakah kamu nak selamat dari rugi besar dengan Adwords?


  Ya!   Tak


Soalan3: Mahu tak kamu mulakan pengalaman jana wang online yang baru tanpa perlu ambil kira perkara dalam kotak merah saya?


  Saya Nak!   Tak


Soalan4: Mula doublekan income malah quadraple kan income dari program affiliate yang kamu sertai sekarang?


  Ya, sudah tentu   Saya dah dapat banyak income dari program affiliate!




Ya Sham! Saya Dah Tak Sabar Lagi Nak Dapatkan Ebook Seni Adwords Ini Sekarang!


RM90

  Berikan saya akses produk Ebook Seni Adwords kamu yang hebat ini syam! Saya dah tak sabar nak memilikinya!


- Saya juga faham tentang bonus dan jaminan yang diberikan.


- Kehidupan buat duit online saya pasti akan berubah 360 darjah selepas sahaja saya klik butang beli di bawah


- Satu sistem jana wang online idaman saya yang boleh jalan sendiri akhirnya menjadi kenyataan pabila saya lengkap belajar hingga khatam panduan di dalam ebook Seni Adwords


* Pembelian Terbaik Ini Menggunakan Ciri Keselamatan Secure Server Bank Yang Digunakan Dan Juga Pemilik Laman


Apa Yang Perlu Kamu Lakukan Adalah Dengan Menekan Butang Tempah Sekarang Di Bawah Sekarang Juga!





Sebelum ini memang saya telah terfikir tentang cara yang dibongkarkan oleh Tuan Sham. Malah saya dah pun mencubanya sebeluk kelahiran ebook Seni Adwords ini lagi. Tahu apa dah jadi? Saya rugi beratus ringgit dalam masa sehari! Kelemahan saya untuk membuat kira-kira ROI dan juga setting-setting yang salah semasa membuat eksperimen ini betul-betul membunuh saya. Namun setelah saya baca sehingga tamat ternyata Tuan Sham memang betul dia pakar dalam manipulasi Google semenjak bertahun lalu. All my mistake are proven mistake dengan penerangan lengkap dari ebook 5 bintang ini! Tiada apa lagi yang saya nak katakan.. Tuan Syam you are the best with make money woth Google... ;) Terima kasih banyak!


p/s: Nantikan nama saya kalahkan Rahman Basri dalam cabaran affiliate akan datang dengan teknik Tuan Syam ini!



Haryzat Zulzahary


www.KopiCopy.com



Saya menulis satu lagi panduan adwords di pasaran iaitu Panduan Asas Adwords.


Apa Bezanya Panduan Asas Adwords dan Seni Adwords?


Kedua duanya adalah hasil tulisan saya. Panduan Asas Adwords lebih kepada asas dalam Google Adwords. Manakala Seni Adwords, ia lebih advance berbanding Panduan Asas Adwords.


Seni Adwords juga dihasilkan khusus untuk pemasaran Affiliate. Ia menampilkan kaedah dan strategi yang saya gunakan untuk menghasilkan komisen menerusi Google Adwords.


Jimatkan masa kamu untuk mengkaji dan mempelajari Google Adwords dengan Seni Adwords.


Salam Usahawan,


Shamsuriyadi

www.shamsuriyadi.com


p/s: Jika kamu benar benar nak buat duit menerusi affiliate, belajar sebanyak mungkin teknik pemasaran. Google Adwords adalah antara kaedah yang perlu kamu tahu tetapi ianya telah 'dihilangkan' dalam modul buat duit dengan affiliate. Apakah tujuan guru IM buat begitu? Kamu boleh dapat agak jawapannya.


p/p/s: Proses "try & error" yang saya lakukan cukup banyak bagi menghasilkan ebook Seni Adwords dan Panduan Asas Adwords. Kamu boleh mendapat hasil kajian saya ini diatas jika kamu serius untuk belajar tentang pemasaran affiliate mengunakan Google Adwords. Ianya umpama menggunakan terus hasil kajian saya tanpa perlu susah payah!


p/p/p/s: Jangan lupa dengan bonus dan jaminan yang saya berikan. Kamu sekarang sifar risiko dengan ebook Seni Adwords ini!


p/p/p/p/s: Lebih lambat kamu bertindak maka lebih lambatlah kamu menemui cara buat duit online yang simple, mudah, cepat tetapi lumayan!


p/p/p/p/p/s: Ingat saya tak menjual sampah pada kamu dengan kata-kata manis di sini tetapi saya juga mempertaruhkan nama dan kredibilti saya yang saya bina selama ini. Andai ebook Seni Adwords ini sampah, masakan berani saya syorkan pada kamu. Lihat testimonial salah seorang pembeli yang mengatakan saya 'over deliver' pada kandungannya.


 


Seni Adwords merupakan salah satu daripada produk:




Shamsuriyadi.com

email : support@shamsuriyadi.com

HP: 012.956.5256 (8.00am-5.00pm, Isnin- Jumaat)


Blog| Contact| Privacy Policy |Terma | Order




1 comment: