Pages

Thursday 1 July 2021

Panduan Memulakan Bisnes Makan dan Delivery Dari Rumah

 


Apa Yang Terkandung Di Dalam Ebook Ini?

Baiklah, saya bagitau sikit apakah isi kandungan yang terdapat dalam ebook setebal 80 mukasurat ini.

Berminat? Mahu Dapatkan Ebook Ini?

Untuk ebook panduan berkaitan bisnes ni.. selalunya.. ia dijual dengan harga RM50 keatas!
Tapi.. saya faham, sejak musim-musim PKP ni… ramai antara kita yang terjejas sedikit dalam hal kewangan!

Jadi, untuk tidak membebankan, saya tawarkan ebook panduan ini pada harga yang sangat mampu milik…

Iaitu… pada harga HANYA RM30 Sahaja!

Ya… RM30 sahaja!

Tapi……Tapi…. Tapi……
Saya tak boleh jamin harga ini akan kekal untuk selamanya! Jadi saya harap anda boleh dapatkan ebook ini segera sebelum saya bertukar fikiran dan menaikkan harga ebook ini!

Boleh klik pada gambar butang order “Dapatkan Sekarang” di bawah jika berminat mahu dapatkan ebook ini!

No comments:

Post a Comment